om oss!

vi är två glada tjejer som går i 7:an på mogaskolan alla våra 14 jordsnurr har vi spenderast här i svenljunga med våra päron!
jag heter johanna....
åh jag heter jolanta (är från israel)
våra liv förändradfes när vi för första gången såg erik på senen, då visste vi att våra liv aldrig skulle bli desamma igen!
ERIK<33333
vi ägnar myket tid åt att lyssna på higher och klippa ut bilder på erik<3333
jag (jolanta) har massa post it lappar på mitt rum där det står erik <3 hehe:P
heheh ja jolanta är den roliga av oss två jag är den söta! heheh (johanna)
ja såg en som såg ut som erik en gong och skrek ERIK typ så vände han inte sej om och då blev jag lessen men så var det inte han haha.
men nu är det rast säger våran lärare så nu moste vi gå för dom låser alltid klassrummet här.


/ERIKLÖVERS21 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0